dinsdag 27 oktober 2009

weekend

Naast al het werken tijdens de eerste week was er ook tijd voor andere dingen. Zo was er op donderdag een loopwedstrijd, gecombineerd met bier. Het concept is dat iedereen een bepaalde(serieuze) hoeveelheid bier drinkt en dan begint aan een tocht waarbij onderweg nog verschillende tussenstops worden gedaan. Een redelijk ranzige bedoeling en dus leuk om te zien. De race gewonnen door mijn huisgenoot Boça. Deze overwinning is een hele eer voor onze República: Tuffy D (dit is het studentenhuis waarin we wonen). Na de wedstrijd was er nog een feestje. Redelijk gelijkaardig met feestjes bij ons, met dat verschil dat er geen dj is maar een live optreden. Dit kan dan wel leuk klinken, ik ben nog niet overtuigd!

Zaterdag had een van mijn bazen me uitgenodigd om naar de voetbalmatch van zijn zoontje te komen kijken. Daar aangekomen bleek het een mooie sportclub te zijn met enkele (!) zwembaden, basketterreirnen, voetbalvelden en zelfs een atletiekpiste :P. Voor het waanzinnige bedrag van vier euro per maand ben ik dan ook maar ineens lid geworden. Het is wel een eindje van mijn huis, maar om goed te kunnen zwemmen heb ik dat er wel voor over!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten