maandag 19 oktober 2009

Eerste dag bij Plano Bê

Na vrijdag al eens een eerste keer te hebben kennis gemaakt, was het vandaag tijd voor het echte werk. Eerst heb ik kort België voorgesteld en daarna wat vragen beantwoord, over Vlaamse transferts enz ;) De komende twee weken zal ik elke dag meelopen met andere mensen uit het bedrijf. Dit om zowel de collega's als het bedrijf beter te leren kennen. Vanaf ik dus een beter zich heb zal hierover ook meer worden verteld!

Tot slot heb ik nog een filmpje gevonden (in het Portugees) over het bedrijf en hun speciale manier van werken. Ook komen een paar van de collega's in beeld :) Let vooral op de hangmatten!

1 opmerking:

  1. Ah Dennis, ik zie da ge goed zijt aangekomen enal. Geniet van uw verblijf daar!

    Grt

    Jonas

    BeantwoordenVerwijderen