vrijdag 21 september 2007

acclimatiseren

Het griekse leven heeft me al helemaal te pakken: opstaan tegen de middag, rustig wa uitkijken wa er zordt gegeten, eten, dan mensen opzoeken en leuke dingen doen tot een uur of vijf, dan terug slapen. Het enige probleem op dit moment is de siesta, die moet nog ergens worden ingepland maar het is nog onduidelijk hoe da gaat gebeuren :)

De groep eramussers groeit stevig bij elke actviteit, ik schat da nu bijna den helft van de mensen hier is, een zestigtal. Allemaal op tijd voor de introductie week die vanavond van start gaat. Het is de bedoeling om elkaar en de stad beter te leren kennen. Dus na de buurt al te hebben verkend, komen de meer toeristische dingen zoals de acropolis aan bod. Ook uitstapjes naar het strand staan op het programma. En na het schema van het academiejaar te hebben bekeken blijkt da ze pas op 8/10 beginnen, we hebben dus nog wa tijd om te acclimatiseren.

Mijn kot begint ook meer op een deftige kamer te lijken nadat het gekuisd is en de valiezen eindelijk zijn uitgeladen. Nu is het enkel nog wachten op mijn kotgenoten om te zien of da ook wa meevalt. Nu enkel de badkamer keuken en living nog fixen en dan zijn we gesteld.

Een fotoverslqg gaat nog wel efkens duren omda ik ni met de laptop op internet raak en ook mijne camera ni goe werkt op de latop. Dus geduld!

Groeten van een beetje bewolkt met genoeg zon en winderig Athene! (geen 30 graden vandaag :()

1 opmerking:

  1. Hey Dennis!

    Tis precies echt wel lang geleden, want ik wist niet dat je naar Athene ging! Nog eens afspreken zal dus voor over een paar maanden zijn, maar ondertussen ga ik u doen en laten op 't net volgen. In ieder geval hoop ik dat je daar een fijne tijd hebt!
    Voor hoelang zit je daar eigenlijk?

    Groetjes
    Babs

    BeantwoordenVerwijderen