dinsdag 25 september 2007

malakas aan iedereen!

De introductie week is volop bezig. De dagen wanneer we alles hebben gedaan worden al wa wazig want er gebeurt zoveel, heel den dag door. We hebben een strandje verkend da op zoon uurtje met de bus van athene ligt. Daar wa in de zee gezwommen die wel goe was van temperatuur, wa gevoetbalt en tot rust gekomen van het drukke stadsleven ;p Dien avond zijn we waarschijnlijk ook tot een uur of vijf zes smorgens alle bars en discos gaan verkennen, iets wa nog wel meer is voorgekomen de afgelopen week. Ook de acropolis is beklommen en overwonnen. Wel superdruk maar echt een ongelofelijk uitzicht over de ganse stad. Maar we waren me een vijftigtal mensen dus ni echt blijven stilstaan bij alles, da is nog iets om de komende weken opnieuw te doen. Gisteren zijn we naar het Olympische dorp gegaan, da ligt een beetje buiten de stad en is echt een uitgestrekte en lege vlakte. Daarna nog in een winkelcentrum van drie verdiepingen rondgelopen en er eindelijk is vroeg ingekropen.
Buiten de acropolis is er nog ni al teveel aan sightseeing gedaan. Tot hiertoe lopen we gewoon wa rond om de stad verder te ontdekken zonder op reisgidsen te vertrouwen :D

Verder ben ik nog altijd helemaal alleen in mijn apartement, en sinds ik wa mensen had uitgenodigt weet ik ook da mijn buren ongelofelijke zeikerds zijn, dus da is ook mooi meegenomen. Er zijn nog wa mensen aangekomen en ik denk da er nu bijna 100 mensen zijn. Still 40 to come :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten