woensdag 19 september 2007

eerste indruk van alles

Na gisterenavond te zijn aangekomen ben ik nog direct meegegaan met iemand van esn(das de erasmus studentenclub) naar een lounge barreke in open lucht. Daar ongeveer de eerste dertigtal mensen leren kennen die hier al waren aangekomen. Van overal in europa zitten ze hier, een pak fransen maar ook wel wa mensen van de noordelijkere landen. Dus al direct goe doorgezakt en een nachtelijke wandeling terug naar het kot gedaan. Na dan razendsnel da bed te hebben opgemaakt goe geslapen tot ze vanmorgen het terras achter mijn slaapkamerraam zaten kuisen :P

Vandaag al nen hele dag 30+ graden, goe zweten en ni al teveel doen. Zo bij daglicht toont de stad echt waanzinnig druk en vuil, maar da draagt bij tot de charme ( denk ik nu nog)

Tot zover een eerste update want er staat de tweede avond uit met heel de ploeg op het menu.

Zonnige groeten!

1 opmerking:

  1. Dag broertje
    Alles precies ok daar, ben benieuwd naar foto's.
    Al aan uw matras en dekens kunnen lekken of toch maar nie ;-)
    Deze week ga ik iets vastleggen om langs te komen.
    Ik hou je op de hoogt zodat je ons in je agenda kan inplannen.

    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen